Oldalak

2016. október 31., hétfő

Florence - A tökéletlen hang

Forrás: IMDb
Szóval van ez a kedves, kissé (zene)bolond idős hölgy, Florence Foster Jenkins, akit énekesnői sikerről szóló álommal és ehhez cseppet sem alkalmas hanggal áldott meg az ég. Az ő életének egy szeletkéjét követhetjük nyomon ebben a filmben, és uramatyám, hogy mennyit lehet nevetni közben! Egy kis teremben néztük a Művészben, de az a kis terem tele volt, és szakadt a nép a röhögéstől, szóval ha cirka két órányi felhőtlen szórakozásra vágysz, ez például jó választás lehet. Akad benne dráma is, de a hangsúly nem azon van.
Amúgy érdekes módon nekem nem a két fő-fő sztár, vagyis Meryl Streep és Hugh Grant játéka tetszett a legjobban, hanem Simon Helbergé. Eddig azt se tudtam, hogy a világon van*, de mostantól asszem figyelni fogok rá. Az a liftes rész! Hazafelé a buszon eszembe jutott, és hát nagyon kellett vigyorognom :)
A díszlet és a kosztümök pedig egészen egyszerűen: gyönyörűek.
Egy kérdésem van csak: mi a bánat van a késekkel? A bőrtáska rejtélye megoldódik, ez nem. Éppen van rá saját magyarázatom, de nem bántam volna, ha a film is megadja rá a választ.
Igazság szerint egyetlen szívfájdalmam van csak, hogy szinkronos volt, bár a baromi fejfájásommal most annyira nem vágytam feliratot olvasni.
Erősen ajánlott darab.

*Nem, nem nézem az Agymenőket, csak most láttam IMDb-n, hogy abban szerepel.

Eredeti cím: Florence Foster Jenkins
Bemutató: 2016. Most adják a mozik, szaladj!
Rendező: Stephen Frears
Szereplők: Meryl Streep, Hugh Grant, Simon Helbert, Rebecca Ferguson

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése