Oldalak

2017. március 4., szombat

Deadpool

Forrás: IMDb
Atyaég, mennyire vártam én ezt a filmet! Moziban lemaradtam róla, így hát kivártam míg műsorra tűzi az HBO, de akkor aztán rögvest meg is néztem. Ne tudd meg, milyen állapotban mentem másnap dolgozni...

Nem tudom, kell egyáltalán írnom, miről szól a film? Annyira tele volt vele anno minden, a tévé, a net, egyeseknek a hócipője... Áh, mindegy, dióhéjban: Wade, az aranyszívű verőlegény megtudja, hogy halálos beteg, majd találkozik egy rejtélyes fickóval aki gyógyulást ígér neki. Aztán hogy, hogy nem, egész testet fedő gumijelmezes (anti)szuperhőssé lesz.

Oké, kezdjük ott hogy tetszett. Aztán folytassuk ott, hogy annyira azért nem tetszett, mint vártam. Imádom a néző felé kikacsingatós felépítést, a klasszik szuperhősfigurák karikírozását. És igen, rengeteget nevettem rajta, még úgy is, hogy az én ízlésemnek egy kicsit sok volt az altesti poén. Az alapsztori fájdalmasan egyszerű, de a maga káromkodós humormorzsáival megszórva igazán szórakoztató. Viszont csak és kizárólag azoknak ajánlanám, akik jól bírják a trágárságot. Meg a trutyit, mert Deadpool elég jó hatásfokkal aprítja a rossznépet...
Namost, ami a színészeket illeti: Ryan Reynoldsnak nagy valószínűséggel ez élete eddigi legjobb szerepe. A film nagy részében semmit nem látsz az arcából, de süt róla, hogy mennyire élvezi az egészet. A mellékszereplők közül nekem Dopinder (Karan Soni) és Vak Al (Leslie Uggams) voltak a kedvenceim. Viszont a látványvilág... hááát, nem volt az olyan rossz, de még lehetett volna javítani rajta. Talán a következő részben ütősebb lesz.

Bemutató: 2016
Rendező: Tim Miller
Szereplők: Ryan Reynolds, Morena Baccarin, Karan Soni, Ed Skrein

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése