Oldalak

2016. november 22., kedd

Nyom

Nagyon, nagyon régen volt olyan utoljára, hogy ennyire sajnáljam magam a menő játékok hiánya miatt gyerekkoromban. A nővéremmel nem valami nagy kínálatból válogathattunk ha társasozni támadt kedvünk - Cluedo például nem volt benne. Hallottunk róla, persze, de az tuti, hogy nekem soha nem volt lehetőségem játszani vele. Hogy én ezt most mennyire bánom!

Forrás: IMDb
Merthogy van ez a film, amit a játék alapján készítettek. És amin átkozottul jól szórakoztam!
Adott egy viharos éjszaka, egy eldugott kastély, hat vacsoravendég, kinek valódi neve rejtély, háromtagú személyzet, egy főgonosz (?) meg még néhány kóbor lélek. Adjunk hozzá pár gyilkolásra alkalmas eszközt - és pár hullát, egy jó nagy adag humort, rázzuk össze, és a végeredmény ez a mozi lesz.
Kezdjük ott, hogy mindjárt a film elején elkezdtem röhögni, és bár mire a végére értünk a vidulás megritkult, de teljesen el nem múlt. Szeretlek, Tim Curry! Ezt persze eddig is tudtam, csak nem sejtettem! Ő a fénypont ebben a történetben, a többiek csak másod-, harmad- és sokadhegedűsok mellette*. Ami nem baj, mert simán, tvisztet járva viszi el a hátán a filmet.
Lehetne még itt regélni díszletekről meg egyebekről, de a francnak sincs kedve hozzá, aki egy szórakoztató krimire vágyik, az szépen fogja magát és nézze meg. Pont.

*Félreértés ne essék: a többi színész is fantasztikus, csak hát ők nem tündökölnek úgy, mint.

Eredeti cím: Clue
Bemutató: 1985.
Rendező: Jonathan Lynn
Szereplők: Tim Curry, Eileen Brennan, Madeline Kahn, Christopher Lloyd, Michael McKean, Martin Mull, Lesley Ann Warren, Colleen Camp

2 megjegyzés:

  1. Ez tök jó film lehet, köszi az ajánlót róla! :)))
    Cluedo társasunk nekünk is van itthon, de képzeld, még sose játszottunk vele... De már felnőttként vettük. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült felpiszkálni az érdeklődésed :)
      Hát. Ha esetleg úgy döntesz, hogy megnézed a filmet, előtte azért keresd elő a játékot, hátha esetleg a mozi után rá akarnád vetni magad :D (Én ráfeküdtem a netre, hogy hol és mennyiért lehetne beszerezni... Mondjuk most nem fogom megvenni, de majd egyszer!)

      Törlés